بهترین نرم افزارهای تعمیر و نگهداری

بهترین

بهترین نرم افزارهای تعمیر و نگهداری

در حالی که شاخص های تعمیر و نگهداری موضوع جدیدی نیستند، تکنولوژی های اخیر راه حل های مدیریت و نگهداری سیستم ها را تسریع کرده است. طبق نظرسنجی اخیر که در صنایع انجام شده، نشان داده شد که اغلب صاحبین کسب و کار ها از نرم افزار تعمیر و نگهداری (Cmms) استفاده میکنند.

پلتفرم و نرم افزار cmms به صورت کلی برای یکپارچه  سازی، مستند سازی و مدیریت دارایی ها استفاده میشود. در واقع به کمک نرم افزار تعمیر و نگهداری میتوانید امکانات، دارایی ها، فرآیندهای تعمیر و.. را از طریق برچسب ها و بارکد های رویشان ردیابی و مدیریت کنید.

با برچسب گذاری تجهیزات، استفاده از نرم افزار بازرسی دوره ای و نرم افزار نگهداری پیشگیرانه شما میتوانید مخزنی مرکزی از تاریخچه کامل همه دارایی های کسب و کارتان داشته باشید که علاوه بر یکپارچه بودن دسترسی به آن آسان است.

در ادامه این متن می خواهیم با 3 نمونه از بهترین نرم افزار های تعمیر و نگهداری موجود در بازار که بیشترین بازخورد را داشته اند آشنا شویم. با ما همراه باشید.

نرم افزار تعمیر و نگهداری

نرم افزار تعمیر و نگهداری

Asset essential Cmms
 

پرکاربرد ترین و پرطرفدار ترین نرم افزار تعمیر و نگهداری حال حاضر دنیا asset essential Cmms میباشد. این نرم افزار cmms بلافاصله بعد از رونمایی به بازار های کسب و کاری کشور عزیزمان ایران وارد شده و مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
نرم افزار تعمیر و نگهداری asset یک پلتفرم ناب مبتنی بر ساده سازی تکالیف و کنترل موجودی است. همچنین یک گزینه عالی برای برنامه ریزی ایمن میباشد. این برنامه با معیار های داخلی ارگان ها سازگار بوده و از اسناد EH&S نیز پشتیبانی میکند.
علاوه بر این نرم افزار تعمیر و نگهداری asset میتواند برای مدیریت موجودی قطعات یدکی با دسترسی یکپارچه به درخواست های خرید و فروش نیز استفاده شود. در ادامه به برخی از ویژگی های کلیدی این نرم افزار اشاره خواهیم کرد:
•    پیگیری اثربخش بودن تجهیزات (مجهز به سیستم OEE)
•    مجهز به سیستم ردیابی حوادث
•    مدیریت سفارش ها بر اساس تعداد کارکنان و در دسترس بودن آنها

نرم افزار نگهداری پیشگیرانه

نرم افزار نگهداری پیشگیرانه

Axxerion Cmms

 

دومین نرم افزار تعمیر و نگهداری محبوب دنیا نرم افزار axxerion میباشد. اکسریون یک پلتفرم مدیریت تسهیلات و نرم افزار نگهداری پیشگیرانه است که میتواند برای ردیابی کارهای تعمیر و پیشگیرانه (اصلاحی) استفاده شود. به عنوان یک ابزار تمام عیار، اکسریون در تلاش است تا تمام ابزار های لازم را در یک رابط کاربری ارائه دهد.
همچنین از این نرم افزار تعمیر و نگهداری میتوانیم به عنوان یک سیستم مدیریت یکپارچه برای ردیابی تجهیزات ارزشمند و سیستم های پشتیبانی استفاده کنیم.
•    ویژگی های کلیدی این نرم افزار شامل:
•    نگهداری و پیگیری برنامه ریزی شده
•    امکان مدیریت تجهیزات و کار با نرم افزار Cmms از طریق موبایل
•    دارای ابزار های مدیریت پروژه ای

بهترین نرم افزار cmms

نرم افزار cmms

Azzier

آخرین نرم افزار تعمیر و نگهداری که در این متن می خواهیم معرفی کنیم، نرم افزار azzier میباشد. azzier یک نرم افزار پیشرفته Cmms برای تمامی سیستم عامل های موبایل، کامپیوتر، لپ تاپ و تبلت است. این نرم افزار به شما این امکان را میدهد تا درخواست ها و سفارش های کاری را از لوکیشن های مختلف و منزل بررسی و پاسخ دهید.
یکی از بهترین ویژگی های نرم افزار cmms azzier تعمیر و نگهداری تاسیسات با استفاده از ماژول های مدیریت داخلی این نرم افزار است. شما به راحتی می توانید با هر دستگاهی که به اینترنت متصل باشد، وارد نرم افزار شده و دارایی ها، اجناس، تاسیسات و هرآنچه که میخواهید را از راه دور مدیریت کنید.
ویژگی های کلیدی این نرم افزار شامل موارد زیر است:
•    یک ویژگی مجهز به کارت زمانی اختصاصی برای ردیابی زمان
•    دارای اپلیکیشن موبایل IOS و android
•    امکان مدیریت نیروی کار و فروش به صورت همزمان

کلام پایانی

با استفاده از نرم افزار تعمیر و نگهداری یا همان Cmms شما میتوانید ارتباطات را ساده کنید. یک گردش کاری موثر بسازید و درخواست های کاری مختلف را دسته بندی و تنظیم نمایید. یکی از ویژگی های مثبت این نرم افزار ها، نوتیفیکیشن های لحظه ای برای درخواست های جدید است. به زبان ساده تر شما هیچ درخواستی را جا نخواهید انداخت و مدیریت بهتری به فروش و سفارش هایتان خواهید داشت.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین نرم افزار های تعمیر و نگهداری موجود و نحوه استفاده از آنها میتوانید با کارشناسان تلفنی یا آنلاین مجموعه در ارتباط باشید.

 

 

 

 

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید