کنترل از راه دور AnyDesk

کنترل

AnyDesk جایگزین نرم افزار teamviewer

از آن جایی که TeamViewer به عنوان یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت سیستم از راه دور، اخیراً دسترسی کاربران ایرانی را برای استفاده از این نرم افزار مسدود ساخته است لذا کاربران ایرانی به دنبال جایگزین های مناسب این نرم افزار استفاده هستند.

AnyDesk راه حل نرم افزاری جامع و کامل است که می تواند به عنوان ابزاری مناسب برای برقراری ارتباط از راه دور با کامپیوترهای دیگر به منظور اتصال به سیستم و ایجاد دسترسی به برنامه ها، پوشه ها، فایل ها و ... مورد استفاده قرار گیرد.

این برنامه کاملا ایمن و همه کاره می باشد. کم حجم بودن آن این برنامه را نسبت به برنامه های مشابه ارجح تر کرده است. نرم افزار با توجه به استفاده از رمزنگاری TLS1.2 قابلیت رمزنویسی برنامه را دارا می باشد.

با این برنامه می توانید از هر جایی روی سیستم خود کنترل داشته باشید و همچنین فایل های خود را انتقال دهید. امکان انتقال اسناد و فایل های چندرسانه ای از دیگر ویژگی های این برنامه می باشد.
AnyDesk سریعترین نرم افزار کنترل از راه دور دسکتاپ (remote desktop) موجود است و این اجازه می دهد تا کاربردهای جدیدی داشته باشد که با نرم افزار دسک تاپ از راه دور فعلی امکان پذیر نیستند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AnyDesk:
- جایگزینی مناسب برای نرم افزار محبوب TeamViewer
- انتقال 60 فریم در هر ثانیه از طریق شبکه های لوکال و ارتباطات اینترنتی
- حداقل تاخیر ممکن در ارتباطات از طریق اینترنت و تاخیر کمتر از 16 میلیون ثانیه در شبکه های محلی
- استفاده مناسب از پهنای باند در دسترس

- دسترسی بدون دردسر به کامیپوتر شخصی خود از هر مکانی
- کنترل یک یا چند کامپیوتر از راه دور
- قابلیت اطمینان بالا
- به اشتراک گذاری محتویات حافظه کیپبورد بین دو سیستم
 

لینک دانلود   AnyDesk

منبع : نرم افزار

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید