ارسال استوری در توییتر برای عموم کاربران

ارسال

توییتر در اسفند سال گذشته قابلیت استوری را به صورت آزمایشی به این شبکه اجتماعی اضافه کرده بود. قابلیت Fleets همانند استوری اینستاگرام بوده و محتوای آن پس از ۲۴ ساعت ناپدید می شود. هم اکنون این قابلیت برای عموم کاربران قابل استفاده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی کهن، توییت های کاربران از طریق Fleets به صورت ۲۴ ساعته بوده و پس از آن به صورت خودکار حذف خواهند شد. توییتر پیش از این اعلام کرده بود این قابلیت قرار است به کاربران کمک کند تا ایده ها و تفکرات خود را بهتر با دیگران به اشتراک بگذارند. زیرا برخی کاربران تمایل ندارند برخی مطالب به اشتراک گذاشته شده را به صورت همیشگی مطرح کنند. همچنین همانند استوری اینستاگرام قابلیت Fleets تنها برای فالوورها قابل مشاهده خواهد بود.
همچنین پست های قرار داده شده درFleets  امکان ریپلای یا ری توییت ندارند و به این ترتیب کاربران از عدم گردش پست مورد نظر اطمینان خواهند داشت. توییتر پس از اجرای این قابلیت عنوان کرده قصد دارد با توجه به بازخورد کاربران از این قابلیت، تحولات دیگری نیز در این شبکه اجتماعی به وجود آورد تا بتواند تعامل بیشتری با کاربران داشته باشد.

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید