معرفی نرم افزار کنترل تردد

معرفی

معرفی نرم افزار کنترل تردد

مقدمه

در این مقاله قصد داریم درباره نرم افزار کنترل تردد با شما گفتگو کنیم. این نرم افزار به خوبی می تواند تردد پرسنل و پیمانکاران را مدیریت نماید. با کمک این ابزار مدرن، می توان تردد مهمان ها و ارباب رجوع ها را نیز زیر نظر گرفت. همچنین، تردد انواع خودروها و ماشین آلات مختلف با این نرم افزار قابل رصد و پیگیری است. چنانچه این نرم افزار را به کمک بگیرید، به راحتی می توانید با سیستم مدیریت ساختمان نیز در ارتباط باشید و به سامانه اعلام حریق نیز وصل شوید. در ادامه، درباره قابلیت ها و ویژگی های  نرم افزار حراست و کنترل تردد با شما گفتگو می کنیم.

 

نرم افزار حراست و نگهبانی به صورت آفلاین نیز کارایی دارد

 

قابلیت های نرم افزار کنترل تردد

همانطور که اشاره شد، نرم افزار کنترل تردد امکانات بسیاری دارد. از این نرم افزار می توان به صورت پیاده یا حتی با خودرو در هنگام گشت زنی استفاده کرد. کنترل ورود خروج کالا، کنترل ورود خروج شخص، کنترل ورود خروج خودرو و نظارت بر برچسب های کنترل تردد از جمله امکاناتی است که این نرم افزار در اختیار نگهبان می گذارد. نرم افزار حراست و کنترل تردد، به وسیله انواع شناساگرهایی نظیر RFID، دوربین پلاک‌خوان و کارت خوان های برد بلند، نظارت بر مجموعه را امکان پذیر می کند. این نرم افزار بر روی ابزارهایی چون دستگاه اثر انگشت، تشخیص چهره و بارکد خوان قابل نصب است. این نرم افزار همچنین، می تواند با دیگر نرم افزارهای سازمانی و نرم افزارهای حضور و غیاب به کار گرفته شود. حتی می توان در کنار گیت های کنترل تردد نیز از این برنامه استفاده کرد و مدیریت محیط را به خوبی تحت کنترل درآورد.

 خوشبختانه نرم افزار حراست و نگهبانی به صورت آفلاین نیز کارایی دارد. ضمن این که با کمک این نرم افزار می توان به صورت یکپارچه، جامع و متمرکز بر محیط تسلط و کنترل داشت. نرم افزار کنترل رفت و آمد،  تحت وب بوده و به صورت واکنش گرا طراحی شده است. نرم افزار حراست ضمن نظارت بر تردد، امکان شناسایی چندگانه را نیز دارا است و از پروتکل های امنیتی پیشرفته ای برخوردار می باشد.

 

ویژگی های نرم افزار کنترل تردد

 

از مهمترین ویژگی نرم افزار کنترل تردد، امکان اجرا و نصب آن بر روی هر نوع سیستم عامل می باشد. همچنین این نرم افزار توسعه پذیر بوده و امکان سفارش سازی  دارد. در این نرم افزار از زبان برنامه نویسی جاوا که زبانی قدرتمند و ایمن می باشد، استفاده شده است. طراحی رابط کاربری این نرم افزار، با زبان برنامه نویسی Node JS بوده و از فناوری React Native برخوردار می باشد. این برنامه از پروتکل امن SSL نیز بهره مند است که امکان مدیریت تمامی جلسات را به عهده  دارد. تمامی فعالیت های کاربران در وب سایت نیز قابل مدیریت و پیگیری هستند. قابل ذکر است، از طریق ارسال پیامک می توان به این سیستم ورود پیدا کرد.

 

از مهمترین ویژگی نرم افزار کنترل و حراست، امکان اجرا و نصب آن بر روی هر نوع سیستم عامل می باشد

 

نرم افزار کنترل تردد همچنین می تواند جهت باز شناسایی اشخاص از خودروها و دیگر اشیاء، از تکنولوژی RFID کمک بگیرد. کدنویسی تمامی داده های ارسالی و دریافتی، بین نرم افزارها و سخت افزارها با کمک این نرم افزار امکان پذیر است. چنانچه درباره نحوه نصب و راه اندازی نرم افزار حراست و کنترل تردد نیاز به راهنمایی دارید، می توانید از طریق این وب سایت، با کارشناسان ما تماس بگیرید. آنها ضمن راهنمایی و ارائه توضیحات تکمیلی، درباره گارانتی و خدمات پس از فروش نیز به شما اطلاعات خوبی خواهند داد.

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید