تیکت پشتیبانی چیست؟

تیکت

تیکت پشتیبانی چیست؟

تیکت اصطلاح بین المللی پرسیدن سوال کتبی در قالب یک نامه رسمی از پشتیبانی است. که مشتری تیکت درخواست خود را در قالب تیکت پشتیبانی و یک نامه رسمی ارسال می کند و کارشناسان پشتیبانی موضوع را بررسی کرده و از طریق سیستم پشتیبانی به کاربر پاسخ می‌دهد. بعضی از سیستم‌های حرفه‌ای پشتیبانی بعد از پاسخ به تیکت کاربر، کاربر را از طریق پیام مطلع می‌کنند. تصور کنید صاحب یک کسب و کار با تعداد زیادی مشتری هستید، شرکت شما نیز دارای بخش‌های متعددی مانند مدیریت، پشتیبانی، فروش، روابط عمومی و… است، یکی از عواملی که در موفقیت کسب و کار شما تاثیر مستقیم دارد، ارتباط و تعامل مشتریان با بخش‌های مختلف شرکت و همچنین تماس کلیه بخش‌های شرکت با یکدیگر است.
برای پشتیبانی مفید و موثر از مشتریان خود می‌توانید از سیستم تیکتینگ استفاده کنید. تیکتینگ به شما کمک می‌کند با پاسخگویی سریع متمرکز به مشتریان، در جهت رشد و پیشرفت کسب و کار خود حرکت کنید، تیکت، ارتباط تضمین شده و بدون تاخیر مشتریان با بخش‌های مختلف شرکت و همچنین تعامل کلیه بخش‌های شرکت با هم است. این سیستم برای ارائه خدمات پشتیبانی موثر و سازمان دهی شده به مشتریان طراحی شده است،وبه شما امکان میدهد مشکلات را از لحظه ثبت تا حل و فصل انها،مدیریت کنید،سیستم تیکتینگ باعث حفظ مشتری و برندینگ میشود.همپنین سبب صرفه جویی در بزرگترین سرمایه ما انسانها یعنی وقت وهزینه میشود و این عملکرد بخودی خود باعث افزایش سرعت وبهره وری پشتیبانی  میشود.

سیستم تیکتینگ چه سودی برای مجموعه دارد؟

برنامه تیکتینگ یک سیستم رسیدگی به درخواست های مشتریان است که درخواست مشتریان که از طریق ایمیل یا سایر فرم ها ارسال می شود را جمع آوری کرده و در بانک های اطلاعاتی ذخیره می کند، و در اختیار کارشناسان سازمان قرار می دهد تا کارشناسی که بیشترین اطلاعات را در خصوص این موضوع و برنامه درخواست مشتریان دارد ، پاسخگوی مشتری باشد.

چه موقع بهتر است از این ماژول استفاده کنیم؟

زمانی که مجموعه شما خدمات و پشتیبانی ارائه میدهد.
زمانی که مشتریان نیاز دارند به صورت کتبی و ثبت شده ،نیاز خود را مطرح کنند.
زمانی که بخش های مختلفی برای پیگیری مسائل مشتریان درگیر هستند.

مزایای سیستم تیکتینگ:

به تیکت‌های قدیمی‌تر دسترسی داشته باشید
درخواست مشتری را پیگیری کنید
وفاداری مشتریان را جلب کنید
پاسخ‌دهی خودکار
عدم استفاده از ایمیل برای ارسال پیام
در دسترس بودن اطلاعات مشتری

چرا یک مجموعه به سیستم تیکتینگ نیاز دارد؟

سیستم Ticketing پشتیبانی باید طیف وسیعی از ویژگیها را شامل شود که بتواند سرویس دهی برای سازمان های کوچک تا سازمان های بزرگ را انجام دهد، و طبیعتا باید درگاه ها و کانال های مختلف را پوشش داده و همچنین با توجه به ابعاد سازمان، طیف وسیعی از مشتریان را سرویس دهی نماید.
یک سیستم تیکتینگ سه عملکرد مهم را به میز خدمات ما فراهم میکند:
ارتباط با مشتریان
مسیریابی تیکت ها
ثبت سوابق

سیستم تیکتینگ چطور عمل می‌کند؟

برای اینکه بدانیم مکانیسم عمل نرم‌افزار تیکتینگ چطور است، اول باید بدانیم که تیکت چیست؟ هر مطلب و نوشته‌ای در این سیستم، یک موضوع و شماره دارد و تیکت نامیده می‌شود. همچنین سیستم دارای بخشی با عنوان conversation بوده، که شامل یک موضوع و چندین پرسش و پاسخ در همان مورد است. بنابراین با استفاده از این سرویس می‌توان به سوالات پاسخ داده و مشکلات مشتریان را نیز پیگیری کرد.

نتیجه گیری:
امروزه تمامی کسب‌وکارها در ارتباطات خود با مشتری، با حجم زیادی از اطلاعات نظیر نظرات، انتقادات، پیشنهادات و … مواجه هستند. مدیریت تمامی این درخواست‌ها و پاسخ‌گویی به آنها، پروسه‌ای زمان‌بر و دشوار است. راه حل تمامی این مشکلات، استفاده از سیستم تیکتینگ است.

 

 

 

 

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید