دانستنیهایی از AnyDesk

دانستنیهایی

یکی از نرم افزار های جامع و کامل در زمینه ی ارتباط از راه دور به سیستم ، Anydesk می باشد که میتوانیم با استفاده از آن به سیستم طرف مقابل دسترسی پیدا کنیم و در صورت بروز هرگونه مشکل کامپیوتری ، مشکلات کاربران را رفع میکنیم.

توسعه دهندگان نرم افزار انی دسک تلاش کرده اند که سرعت قابل قبولی را در این نرم افزار ایجاد کنند ، برای این موضوع از کدک های ویدئویی جدیدی با نام DeskRT استفاده میکنند که عملکرد قوی تری نسبت به قبل دارد.

با دانلود نرم افزار انی دسک شما میتوانید با ایجاد کنترل دسترسی تمامی دسترسی های طرف دوم را که به سیستم شما متصل شده است کنترل کنید. همچنین انی دسک علاوه بر دسترسی آسان کنترل یک کامپیوتر توسط کامپیوتر دیگر به شما امکان اتصال به سیستم کامپیوتری از راه دور توسط تلفن همراه را می دهد .از این رو ما در سایت دانلود نرم افزار Anydesk برای ویندوز را قرار داریم .

دلایل استفاده از نرم افزار anydesk (قابلیت و امکانات انی دسک)

قابل اطمینان بودن نرم افزار انی دسک : نرم افزار anydesk یکی از مطمئن ترین نرم افزار های دسترسی از راه دور میباشد چرا که قبل از اتصال اشخاص به سیستم شما از شما اجازه ی دسترسی میخواهد وتا شما اجازه ی دسترسی را برای طرف مقابل صادر نکنید هیچ کس قادر به ورود به سیستم شما نمیباشد.

تعیین رمز برای نرم افزار anydesk : شما میتوانید به راحتی وارد قسمت امنیت نرم افزار Anydesk شده و یک رمز همیشگی برای نرم افزار خود تعریف کنید

قابلیت اجرا بدون نصب : میتوانیم از این نرم افزار هم به صورت نصب شده استفاده کنیم هم به صورت فایل اجرایی  یعنی  بدون اینکه نصب کنیم نرم افزار را اجرا و استفاده کنیم .

کنترل چند کامپیوتر با این نرم افزار کنترل کامپیوتر از دور : شما به راحتی میتوانید در آن واحد به چندین کامپیوتر متصل شوید و همه ی آنها را از راه دور کنترل کنید

امنیت بالای این نرم افزار ریموت : ارتباط از راه دور با استفاده از این نرم افزار از الگوریتم رمزنگاری RSA-2048bit استفاده میکند بنابراین از امنیت بسیار بالایی بهره مند است و احتمال هک شدن از طریق هکر ها را به صفر میرساند

قابلیت نصب بر روی دیوایس های مختلف : این نرم افزار قابلیت نصب بر روی دیوایس های دسکتاپ ، مک و اندرویید را دارد.

امکان چت هم زمان در اتصال به کامپیوتر مقابل  : شما میتوانید با استفاده از صفحه ی چت نرم افزرا (انی دسک) Anydesk با شخص مورد نظر که به سیستم او ریموت هستید  صحبت کنید.

امکان ضبط ویدئو از صفحه نمایش کامپیوتر : زمانی که شما به سیستم طرف مقابل متصل میشوید میتوانید باتنظیم نرم افزار به صورت اتوماتیک در مدت اتصال تمامی کارهای انجام شده را به صورت فایل ویدئویی ضبط وذخیره کنید.

سوالات کاربران در مورد دانلود نرم افزار anydesk

در این بخش به برخی از سوالات کاربران در مورد دانلود نرم افزار انی دسک و استفاده از آن میپردازیم.

آیا دانلود anydesk و استفاده از آن امن است؟

بسیاری از کاربران زمان دانلود anydesk و نصب آن استرس دارنند که مبادا هکر ها به دستگاه آنها متصل شوند.. تیم توسعه دهنده نرم افزار انی دسک بارها به این موضوع تاکید کرده‌اند که نرم افزار انی دسک با بالاترین استاندارد های امنیتی ارائه شده است، همچنین با بررسی تیم کارشناسان فنی رایانه کمک مشخص شد که ارتباط دو دستگاه با انی دسک کاملا امن بوده و فقط از طریق سرور های آنها انجام میشود. بنابراین نیازی نیست زمان دانلود انی دسک اندروید و کامپیوتر نگران باشید.

 

آیا پس از دانلود انی دسک ویندوز و نصب آن امکان دارد هک شویم؟

این موضوع بسته به سطح دسترسی دارد که به نرم افزار انی دسک می‌دهید.

اما این را مطمئن باشید که تنها نصب بودن انی دسک بر روی سیستم شما باعث هک شدن دستگاه شما نمیشود. و هر فردی برای متصل شدن به دستگاه شما لازم است ابتدا این برنامه بر روی دستگاه شما در حال اجرا باشد.

سپس برای متصل شدن به انی دسک در شبکه داخلی لازم است کد 9 رقمی انی دسک شما را به صورت کاملا صحیح وارد کند.

در آخر اگر فردی این کد هم داشته باشد، زمان متصل شدن فرم درخواست اتصال انی دسک بر روی صفحه نمایش به شما نمایش داده میشود که "فردی با نام و ID مشخص قصد متصل شدن به دستگاه شما را دارد آیا تایید می‌کنید؟" تا زمانی که آن را تایید نکرده باشید امکان اتصال به دستگاه شما وجود ندارد.

بنابراین اکر تمام مسیر های بالا به درستی طی نشود امکان اتصال به دستگاه شما تحت هیچ شرایطی با انی دسک وجود ندارد.

 

آیا امکان اتصال انی دسک اندروید به کامپیوتر وجود دارد؟

 

بله. این برنامه مانند یک پل ارتباطی بین دیوایس های مختلف است و به راحتی می‌توانید به هر دستگاهی با هر سیستم عاملی متصل شوید. تنها کافی است بر روی دستگاه مبدا و مقصد آخرین نسخه انی دسک نصب شده باشد. پس از وارد کردن کد انی دسک سیستم مقصد و تایید آن به راحتی می‌توانید صفحه نمایشگر دستگاه را بر روی سیستم خود مشاهده کنید و آن را کنترل کنید.

 

چگونه نرم افزار anydesk را متوقف کنیم؟

گاهی ممکن است قصد داشته باشید فردی که به دستگاه شما متصل است را قطع کنید و یا کار شما بر روی دستگاهی به اتمام رسیده و میخواهید ارتباط را تمام کنید.

برای قطع اتصال anydesk در صورتی که شما در حال کار کردن هستید می‌توانید از قسمت بالا بر روی علامت ضربدر کلیک کنید و یا از برنامه انی دسک به صورت کامل خارج شوید.

اما برای متوقف کردن اتصال برنامه انی دسک زمانی که شما به دستگاه صرف مقابل متصل شده اید کافی است از داخل تسک بار بر روی برنامه انی دسک کلیک کرده و بر روی گزینه disconnect کلیک کنید تا ارتباط طرف مقابل بر روی کامپیوتر شما قطع شود.

 آیا دانلود anydesk کامپیوتر و گوشی رایگان است؟

بله. طبق توضیحات تیم توسعه دهنده انی دسک این برنامه ریموت دسکتات به صورت رایگان عرضه شده است و کاربران میتوانند پس از دانلود anydesk و نصب آن با سرعت و کیفیت بالا به دیوایس های دیگر متصل شوند.

حل مشکل قطع شدن انی دسک

 یکی از سوالات متداول ای که کاربر را از ما می پرسند این هست که" چرا انی دسک هی قطع میشه؟ " در این قسمت می خواهیم به رفع مشکل قطع شدن نرم افزار ریموت انی دسک بپردازیم.

 همانطور که در بالا ذکر شد anydesk  یک  نرم‌افزار کاربردی است که  برای شما امکان اتصال و کنترل بر روی کامپیوتر دیگری از راه دور را فراهم می کند. یکی از بهترین نرم افزار ها برای ارائه خدمات کامپیوتری محسوب می شود و شرکت های پشتیبان کامپیوتر به راحتی می توانند از طریق این نرم‌افزار به حل مشکلات کامپیوتری مشتریان خود بپردازند.

  • این نرم افزار علاوه بر کم حجم بودن قابل حمل نیز می باشد یعنی شما میتوانید بدون نصب این نرم‌افزار و فقط با داشتن این نرم افزار بر روی فلش خود از  آن استفاده کنید.
  • همچنین یکی از مزیت های نرم افزار انی دسک این است که به هیچ نوع پیکربندی و یا تنظیم خاصی نیاز ندارد. حتی برای کاربرانی که تسلط کافی به گزینه های کامپیوتری ندارند می توانیم به صورت نصب نشده از نرم افزار استفاده کنیم.
  • این نرم افزار کاملا رایگان است بنابراین محدودیت می توانید از آن استفاده کنید.
  • همچنین قابلیت انتقال آسان فایل( البته فایل های با کم حجم پایین) برای شما در این نرم‌افزار قابل دسترسی است.

 

رفع مشکل قطع شدن پیاپی انی دسک روی کامپیوتر و گوشی

یکی از دلایل قطع شدن انی دسک در هر ۱۰ ثانیه این است که شما از  اینترنت های  سیم کارت در حال استفاده هستید برای حل این مشکل انی دسک  کافیه مسیر زیر را طی کنید.

  • نرم افزار انی دسک خود را باز کنید در بالای صفحه سمت راست  به قسمت setting بروید

  •  در نوار سمت چپ گزینه connection را انتخاب کنید
  • حال در وسط صفحه گزینه یAllow Direct  را تیک بزنید و پورت آن را بر روی عدد ۷۰۷۰ قرار دهید.

 

 نکته:  در صورتی که این گزینه برای شما فعال نیست به این معنی است که شما از انی دسک صورت قابل‌حمل ( به اصلاح انی دسک بدون نصب ) در حال استفاده هستید. بنابراین این نرم افزار را بر روی سیستم خود نصب کنید و مراحل بالا را انجام دهید

 نکته: یکی از نکات مهم دیگری که در استفاده از anydesk باید رعایت کنیم این است که این نرم افزار میبایستی به روز باشد.  

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید