اضافه شدن چت متنی به کلاب هاوس

اضافه

اضافه شدن چت متنی به کلاب هاوس

کاربران کلاب هاوس می‌توانند با استفاده از قابلیت جدید «In-Room Chat» علاوه بر گفتگوی صوتی زنده، همانند اسکایپ و زوم از طریق پیام متنی نیز با یکدیگر تعامل داشته باشند.

 

کلاب هاوس در سال 2020 به عنوان یک شبکه اجتماعی اختصاصی برای گفتگوی صوتی زنده راه‌اندازی شد و ایده آن بعدها توسط رقبایی مانند توییتر نیز مورد استفاده قرار گرفت. حالا این شبکه اجتماعی تغییر بزرگی را اعلام کرده و به کاربران خود اجازه می‌دهد تا در گفتگوهای صوتی بتوانند از طریق پیام‌های متنی نیز تعامل داشته باشند.

کلاب هاوس در وبلاگ خود ضمن معرفی این قابلیت، توضیح می‌دهد که قصد دارد تمام کاربران چه از طریق صدا یا از طریق متن بتوانند در مکالمات زنده حضور داشته باشند. این قابلیت جدید که In-Room Chat نام دارد، عملکردی مانند برنامه‌های زوم و اسکایپ را ارائه می‌کند، یعنی در هر اتاق زنده، بخشی برای چت متنی ایجاد خواهد شد.

 
 
کلاب هاوس
 

مطابق انتظار، ناظران هر اتاق صوتی می‌توانند پیام‌های متنی ارسال شده توسط کاربران را حذف کنند و همچنین سازندگان می‌توانند هنگام شروع یک جدید، قابلیت چت متنی را به طور کلی غیرفعال کنند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند نظرات و بازخوردهای دیگران را به مدیران گزارش کنند تا فضای امنی برای چت متنی وجود داشته باشد.

اتاق‌هایی که چت متنی آن‌ها فعال است، یک آیکون اختصاصی در پایین سمت چپ نمایشگر خود خواهند داشت که با استفاده از آن می‌توانند با دیگران به صورت متنی تعامل داشته باشند. علاوه بر این، پس از پایان یافتن گفتگوی زنده، تمام پیام‌های ارسال شده در این بخش توسط تمام کاربران حافظ در گفتگو که در طول چت موفق به بررسی آن‌ها نشده‌اند، قابل خواندن است.

کلاب هاوس در اوایل سال جاری میلادی، پلتفرم خود را به نسخه وب نیز گسترش داد تا کاربران ویندوز نیز بتوانند به گفتگوهای صوتی آن گوش دهند. با این حال، هنوز امکان پیوست به گفتگوها به عنوان یک سخنران از طریق وب فراهم نشده است. ویژگی جدید In-Room Chat هم اکنون برای دو پلتفرم اندروید و iOS منتشر شده و با دریافت جدیدترین به‌روزرسانی آن از اپ استور و گوگل پلی به آن دسترسی خواهید داشت.

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید