پیش بینی بیت کوین 98 هزار دلاری تا پایان نوامبر

پیش

بیت کوین ماه اکتبر در قیمتی بسته شد که ۳ درصد از پیش‌بینی‌های ۶۳,۰۰۰ دلاری پلن‌بی کمتر بود. با این حال، پلن‌بی می‌گوید که بیت کوین تا پایان ماه جاری میلادی روندی روبه‌رشد خواهد داشت و می‌تواند تا ۹۸,۰۰۰ دلار اوج بگیرد.

به گزارش کریپتوپوتیتو، پلن‌بی، تحلیل‌گر مدل مشهور انباشت به جریان، پیش‌بینی کرده است که قیمت بیت کوین در ۳۰ روز آینده، می‌تواند ۶۰ درصد رشد کند و به ۱۰۰,۰۰۰ نزدیک شود. پیش‌بینی‌های او در مورد قیمت نهایی بیت کوین برای ماه سپتامبر بسیار دقیق و برای ماه اکتبر هم به قیمت واقعی بسیار نزدیک بود.

پلن‌بی یکی از مشهورترین تحلیل‌گران جامعه ارزهای دیجیتال است. او بیشتر به‌عنوان تحلیل‌گر مدل انباشت به جریان شناخته می‌شود. شایان ذکر است که مدل انباشت به جریان یکی از مشهورترین و پرحاشیه‌ترین مدل‌های پیش‌بینی قیمت بیت کوین محسوب می‌شود.

پلن‌بی بر این باور است که قیمت بیت کوین تا پایان سال ۶ رقمی می‌شود. در خوش‌بینانه‌ترین سناریوی این تحلیل‌گر، بیت کوین در ۶۰ روز آینده به ۲۸۸ هزار دلار خواهد رسید.

به‌عقیده پلن‌بی، در بدترین سناریوی ممکن، هدف دسامبر ۱۳۵,۰۰۰ و هدف نوامبر ۹۸,۰۰۰ دلار است. همچنین بر اساس این سناریو بیت کوین تا انتهای سال به بالای ۱۰۰,۰۰۰ دلار می‌رسد. نباید فراموش کرد که پلن‌بی در تشریح بدترین سناریو از مدل انباشت به جریان استفاده نکرده است.

اگر این ارز دیجیتال واقعاً بخواهد در پایان نوامبر به چنین قیمتی برسد، نسبت به قیمت فعلی خود باید ۶۰ درصد رشد کند. هرچند چنین چیزی در ابتدا دشوار و ناممکن به نظر می‌رسد، اما بیت کوین در گذشته ثابت کرده که می‌تواند چنین نوساناتی را تجربه کند. تنها در ماه اکتبر، بیت کوین توانست بیش از ۴۰ درصد رشد کند.

در ۱ نوامبر (۱۰ آبان) پلن‌بی توییت زیر را منتشر کرد:

۴۷ هزار دلار در اوت – (محقق شد)

۴۳ هزار دلار در سپتامبر – (محقق شد)

۶۱ هزار دلار در اکتبر؛ بسته‌شدن در یک اوج قیمتی ماهانه جدید (محقق شد)

خطای گردکردن ۳ درصدی؛ [همین عدد هم] برای من به‌‌اندازه کافی [به عدد به‌دست‌آمده] نزدیک است.

هدف‌های بعدی: نوامبر: بیشتر از ۹۸ هزار دلار، دسامبر: بیشتر از ۱۳۵ هزار دلار

هنگام مطالعه پیش‌بینی‌های این تحلیل‌گر، بد نیست نگاهی به تاریخچه پیش‌بینی‌های قبلی او بیندازیم. در «بدترین سناریوی» ذکرشده، پیش‌بینی می‌شد که بیت کوین قبل از اینکه در پایان ماه سپتامبر به ۴۳,۰۰۰ دلار برسد، در پایان ماه اوت به ۴۷,۰۰۰ دلار می‌رسد.

در کمال تعجب، هر دو این پیش‌بینی‌ها محقق شدند. پیش‌بینی او این بود که بیت کوین در ماه اکتبر در ۶۳,۰۰۰ دلار بسته می‌شود. با این حال، این ارز دیجیتال در قیمت ۶۱,۰۰۰ دلار بسته شد.

بسیاری از افرادی که در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند و حتی افرادی مثل جوردن بلفورت (Jordan Belfort) که به‌عنوان گرگ وال استریت شناخته می‌شود و قبلاً منتقد این ارز دیجیتال بوده، پیش‌بینی می‌کنند که قیمت بیت کوین به‌سرعت بالا می‌رود و به ۱۰۰,۰۰۰ دلار می‌رسد. علاوه بر این، پیش‌بینی‌های آدام بک (Adam Bac) مدیرعامل چینالیسیز (Chainalysis) و آنتوانی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci) هم به همین صورت است.

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید