امکان ارسال پیام‌ حذف‌شونده با اعتبار ۲۴ ساعت، به واتساپ اضافه می‌شود

امکان

در حال حاضر قابلیتی در واتساپ وجود دارد تا بتوان پیام‌های موقت به کاربران و اعضای دیگر واتساپ ارسال کرد. پیام مورد نظر پس از گذر ۷ روز از زمان ارسال، به‌صورت خودکار حذف و برای کاربران، غیر قابل مشاهده خواهد شد. بر اساس گزارش‌ها، قرار است گزینهٔ دیگری به ویژگی ذکرشده اضافه شود.

طبق گزارش AndroidAuthority، کاربران به‌زودی می‌توانند علاوه بر ارسال پیام با اعتبار یک‌هفته‌ای، پیامی با اعتبار ۲۴ ساعت ارسال کنند. گفته می‌شود به غیر از کاهش مدت زمان اعتبار پیام تا حذف آن، قابلیت دیگری اضافه نخواهد شد یا حداقل افزوده شدن ویژگی‌های جدید هنوز مشخص نشده است.

علاوه بر موارد فوق، گزارشی دیگر به احتمال تغییر در ظاهر رابط کاربری مرتبط با بخش پیام‌های حذف‌شونده اشاره می‌کند. واتساپ در نظر دارد رابط کاربری را به‌گونه‌ای بازطراحی کند که استفاده از آن توسط کاربران تا حد ممکن ساده‌تر و سریع‌تر شود؛ حالتی که نه‌تنها در بخش ارسال پیام‌های حذف‌شونده، بلکه در قسمت‌های دیگر واتساپ مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است و بسیاری از کاربران از دشوار بودن کار با واتساپ و رابط کاربری پیچیدهٔ آن، گله می‌کنند.

هنوز مشخص نیست حالت جدید برای ارسال پیام‌های حذف‌شونده در چه زمانی برای کاربران واتساپ، قابل دسترس خواهد بود؛ اما انتظار می‌رود که به‌زودی چنین اتفاقی صورت بگیرد.

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید