اینستاگرام و داشبورد حرفه‌ای جدید

اینستاگرام

اینستاگرام «داشبود حرفه‌ای» جدیدی برای اکانت‌های تجاری معرفی کرد که با طراحی ساده‌ای اما مناسبی که دارد می‌تواند نه تنها به افزایش درآمد حساب‌های کاربری کمک می‌کند، بلکه تحلیل رفتار مخاطبان را در مورد تبلیغات و محتوای به اشتراک گذاشته شده ساده‌تر می‌کند.

با رشد روز افزون استفاده از شبکه‌های اجتماعی،‌ اینستاگرام نیز توجه ویژه‌ای به افزایش جذابیت این پلتفرم محبوب نشان داده و این بار صاحبان اکانت‌های تجاری را نشانه گرفته تا بتوانند از قابلیت‌های خوبی برای آنالیز رفتار مشتریان و مخاطبان خود بهره ببرند.

کاربران اکانت‌های تجاری که به کسب درآمد از فعالیت‌های خود در این شبکه اجتماعی توجه نشان می‌دهند،‌ می‌توانند با کمک داشبورد حرفه‌ای (Professional Dashboard) از ابزارهای تجارت محور این پلتفرم استفاده کنند.

 

 

داشبورد حرفه‌ای در واقع همه چیز را با دقت آنالیز و بررسی می‌کند و اطلاعات خوبی در مورد رفتار و واکنش مخاطبان در مورد پست یا محتوای تبلیغاتی به اشتراک گذاشته شده ارائه می‌دهد. صاحبان اکانت‌های تجاری با مراجعه به داشبورد حرفه‌ای می‌توانند به راحتی و با کمک پارامترهای مختلفی که در اختیار دارند، میزان فعالیت و رفتار مخاطبان خود را بررسی کنند.

بی‌شک بررسی رفتار مخاطبان و تحلیل درست آن می‌تواند به موفقیت کسب و کارها و فروش بیشتر آنها در فضای مجازی کمک کند. البته باید گفت پیش از این نیز کاربران حساب‌های تجاری چنین امکاناتی را در اختیار داشته‌اند، اما داشبورد حرفه‌ای با طراحی متفاوت تر از قبل مدیریت داده‌ها و اطلاعات را برای کاربران اکانت‌های تجاری را ساده‌تر می‌کند.

کاربران با کمک داشبورد حرفه‌ای،‌ مدیریت بهتری بر مخاطبان خود داشته و می‌توانند برنامه ریزی‌های بهتری برای فروش و تبلیغات محصولات مشخص کنند. این داشبورد حرفه‌ای اطلاعات موثر و مفید را در قالبی کاربرپسند و مناسب ارائه می‌دهند.

اینستاگرام در حالی داشبورد حرفه‌ای جدید خود را معرفی می‌کند که سال گذشته میلادی تیک تاک رقمی در حدود 200 میلیون دلار برای تولید کنندگان محتوا و افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، هزینه کرده بود.

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید