دوجی S88 پلاس معرفی شد

دوجی

دوگی از گوشی هوشمند سخت جان و فوق‌العاده مقاوم جدیدی با نام «دوگی S88‌ پلاس» که نسخه ارتقا یافته «دوگی S88 پرو» جنجالی است، رونمایی کرد که از باتری ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

دوگی S88‌پلاس از نمایشگر ۶.۳ اینچی LCD‌ با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. در قلب این گوشی فوق مقاوم چیپست هلیو P70  جای گرفته و با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی، رم ۸ گیگابایتی و نسخه اندروید ۱۰ به بازار عرضه می‌شود.

یکی از تفاوت‌های گوشی هوشمند جدید نسبت به نسخه قبلی آن، بهره مندی از رم ۸ گیگابایتی است. در حالی که دوگی S88 پرو با رم ۶ گیگابایتی معرفی شد.

 

 

علاوه بر افزایش ظرفیت رم، دوگی دستگاه جدید خود را با دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسلی و درنهایت حسگر تشخیص عمق ۸ مگاپیکسلی به بازار عرضه می‌کند تا کاربران تجربه بهتری در تصویربرداری با آن در اختیار داشته باشند. با این حساب دستگاه جدید از نظر مشخصات دوربین نیز نسبت به نسخه قبلی ارتقا یافته است.

دوگی S88 پلاس با استاندارد IP68/IP69K در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به صورت کامل مقاوم است و تا عمق دارای استاندارد نظامی  MIL-STD 810G در برابر نفوذ آب و ضربه است.

کاربران این گوشی هوشمند در حین استفاده از آن نیازی به قاب محافظ ندارند. این گوشی سخت جان اگر از ارتفاع ۱.۵ متر روی سطح سختی سقوط کند، سالم می‌ماند و می‌تواند بدون مشکل کار کند. همچنین اگر تا عمق ۲ متر در آب فرو برود، باز هم بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه می‌دهد.

 

 

دوگی دستگاه جدید خود را مانند نسخه قبلی در تست‌های فشار و غوطه وری محک زده و با اطمینان از سخت جان بودنش، مشخصات آن را منتشر کرده است.

دوگی S88 پلاس نیز همانند نسخه قبلی یعنی دوگی S88 پرو مجهز به LED هایی در پنل پشتی است که در زمان دریافت نوتیفیکیشن روشن می‌شود. این گوشی هوشمند با باتری با ظرفیت بالای ۱۰ هزار آمپرساعتی خود می‌تواند شارژ مورد نیاز کاربران را برای ۴۷۰ ساعت عملکرد دستگاه در اختیار قرار دهد.

کاربران می‌توانند دوگی S88‌پلاس را در رنگ‌های مشکی، نارنجی و سبز با قیمت ۳۴۹.۹۸ دلار خریداری کنند.

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید