لایو اینستاگرام حالا در بستر وب هم قابل مشاهده است

لایو

این کمپانی پس از تست محدود ارسال پیام‌های شخصی بر بستر مرورگرها، روز شنبه به صورت رسمی این قابلیت را برای تمامی کاربران فعال کرد. اکنون نوبت به قابلیت لایو یا پخش زنده رسیده که راه خود را به وب سایت این کمپانی باز کند.
 

همزمان با خانه‌نشین شده مردم در پی شیوع کرونا، استفاده از لایو اینستاگرام نیز افزایش شدیدی داشته و اکثر هنرمندان و ورزشکاران به کمک این قابلیت با طرفداران خود در ارتباط هستند. با این حال لایو‌های نسبتا طولانی باعث می‌شود تا کاربر نتواند به راحتی آن‌ها را تماشا کند. اینستاگرام با علم بر این موضوع، تصمیم گرفته انحصاری بودن لایو را از پلتفرم‌های موبایل خارج کرده و آن را بر بستر وب هم ارائه کند.

 

اینستاگرام

از این پس می‌توانید لایو‌های اینستاگرامی طولانی را به کمک لپ تاپ خود مشاهده کنید؛‌ کاری که مشخصا هم به سلامت باتری گوشی و هم مفاصل دستتان کمک شایانی خواهد کرد. نکته دیگری که باعث می‌شود لایو بر بستر وب محبوبیت بالاتری کسب کند، کامنت‌ها هستند. در صورتی که دو نفر با یکدیگر در لایو شرکت کنند، تصویر شخصی که در پایین نمایشگر گوشی نشان داده می‌شود، همواره با سیل عظیمی از کامنت‌ها پوشیده شده که تجربه نچندان دلچسبی را برای بیننده به ارمغان می‌آورد.

اوضاع اما برای پلتفرم وب متفاوت است. از آن جایی که نمایشگر‌های لپ تاپ و دسکتاپ بسیار بزرگتر از گوشی‌های هوشمند هستند، اینستاگرام می‌تواند کامنت‌ها را در کنار تصویر زنده نشان دهد تا مانع از دیده شدن میزبانان نشوند. با این حال اگر مشکلاتی که پیشتر گفتیم شما را از تماشای لایو‌های اینستاگرام دلسرد می‌کرد، اکنون می‌توانید با خیال راحت بر بستر وب به تماشای آن‌ها بنشینید.
 

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید