ساخت یکی از عجیب ترین گوشی های تلفن دنیا

ساخت

این فرد خلاق که «Justin Haupt» نام دارد با جزئیات فراوان نحوه ساخت این گوشی را در سایت خود شرح داده است. او شماره گیر چرخشی را از تلفن بسیار قدیمی جدا کرد و آنرا به کمک لوازم الکترونیکی و همچنین برد مخصوص، با تراشه های گوشی های مدرن سازگار کرد و قطعات را درون یک قاب چاپ شده توسط پرینتر سه بعدی قرار داد.

همانطور که می بینید این گوشی در جیب جا نمی شود ولی به اندازه ای کوچک و سبک هست که بتوان با یک دست از آن استفاده کرده و به تماس ها پاسخ داد.

این گوشی قابلیت نمایش سیگنال به کمک 10 لامپ LED را داشته و از دکمه های شورتکات قابل برنامه ریزی برای مخاطبین و همچنین دکمه خاموش و روشن برخوردار است. در قسمت پشتی نیز نمایشگر کاغذ الکترونیکی تعبیه شده که اطلاعاتی مثل تماس های از دست رفته را نمایش می دهد.

«Haupt» در مورد علت ساخت این گوشی می گوید:«در دنیای تجملاتی و اذیت کننده نمایشگر لمسی گوشی ها که مردم کنترل و اطلاعاتی در مورد آنها ندارند، به دنبال تلفنی بودم که کاملاً شخصی و متعلق به من باشد و در عین حال از پیامک زدن جلوگیری کند. می خواستم نشان بدهم که می توان یک گوشی کاملاً قابل استفاده را بدون نمایشگر لمسی ساخت. حتی ممکن است در برخی زمینه ها این گوشی از تلفن های هوشمند هم کاربردی تر باشد.»

کاربر یاد شده جزئیات ساخت این گوشی نوستالژیک و همچنین فایل های مورد نیاز را در وب سایتش قرار داده است.

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید