رفع نقص مک ‌بوک پرو با به‌‌روزرسانی نرم‌افزاری

رفع

گزارش‌های کاربران حاکی از این است که نقصی در مک‌بوک پرو 16 اینچی موجب می‌شود که پس از توقف صدای پخش، صدای شکستگی به گوش برسد.
 
به گزارش کهن از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، بسیاری از کاربران نیز این نقص را به‌صورت آنلاین گزارش کرده‌اند و اپل هم‌اکنون وجود آن را تائید کرده است.
گزارش‌های MacRumors نشان می‌دهد که این ناشر مدرکی را به دست آورده است که از منابع داخلی اپل به ارائه دهندگان خدمات مجاز اپل نوشته شده و به آنها اطلاع داده است که صدای ناهنجاری که از بلندگوهای مک‌بوک پرو پخش می‌شود منشأ نرم‌افزاری دارد و نیازی به تعویض لپ‌تاپ‌های کاربران نیست.

علاوه بر این، اپل اعلام کرده است که این نقص در به‌روزرسانی نرم‌افزاری بعدی برطرف خواهد شد.
 
در این نامه آمده است که: «زمانی که کاربران از نرم‌افزارهای Final Cut Pro X، Logic Pro X، QuickTime Player، Music، Movies و نرم‌افزارهای دیگر برای پخش صدا استفاده می‌کنند، پس از اتمام پخش، ممکن است با صدای شکستگی کوچکی از بلندگوهایشان روبرو شوند. اپل در حال بررسی این مشکل است.»

مطابق اعلام این شرکت: «به‌روزرسانی نرم‌افزاری بعدی شامل یک رفع نقص برای این مشکل است. کامپیوتر کاربران را تعویض یا تعمیر نکنید چراکه این‌یک مشکل نرم‌افزاری است.»
 
گزارش‌های کاربران همچنین نشان می‌دهد که مشکل یادشده، علاوه بر این نرم‌افزارهای اعلام‌شده، یوتیوب، یاوندکلاود، سافاری و کروم را هم درگیر کرده است.

همان‌طور که دیده می‌شود، شرکت اپل، دلیل به وجود آمدن این مشکل را به‌صورت کامل شرح نداده است و متأسفانه مشخص نیست که این نقص چه زمانی برطرف خواهد شد.
با این‌ حال، اگر مشکل یاد شده آزارتان می‌دهد، می‌توانید از راه‌حل‌های موقتی ارائه شده توسط کاربران دیگر استفاده کنید.

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید