سامانه فیش حقوقی و سیستم حقوق و دستمزد چیست ؟

سامانه

نرم افزار تولید فیش حقوقی

نرم افزار صدور فیش حقوقی قسمتی از برنامه مدیریت سازمانی شرکت کهن می باشد با قابلیت پشتیبانی از انواع فایل های برنامه های حقوق دستمزد رایج در بازار را نیز دارد در حالت کلی این سیستم با دریافت فیش حقوقی در قالب فایل اکسل فیش ها را در قالب جداول مشخص به کارتابل پرسنل ارسال میکند و به این صورت فیش ها بدون نیاز به چاپ به صورت ماهانه آرشیو می شوند و برنامه بصورت ریسپانسیو می باشد در هر زمان با موبایل ،تبلت و ... قابل مشاهده می باشند و خود فرد می تواند به صورت انواع فرمتهای فایلی چاپ کند.

امکانات نرم افزار صدور فیش حقوقی :

• تعریف پرسنل
• درج پرسنل در قالب فایل اکسل
• آپلود و ارسال فیش حقوقی در قالب فایل اکسل
• امکان درج پرسنل و ستون به صورت نامحدود
• آرشیو سازی بر اساس سال مالی و ماه
• امکان اصلاح و تغییر کلی و یا تکی فیلش ها
• امکان ایجاد دسترسی کاربر خاص
• امکان جدول بندی فیش حقوقی
• امکان اصلاح و جا به جا کردن ستون ها
• امکان ارسال پیام عمومی و خصوصی برای کاربران
• اطلاع رسانی با پیامک و .

مزایای نرم افزار تولید فیش حقوقی :

نرم افزار فیش حقوقی کهن سازگار با کلیه نرم افزارهای مدیریت پرسنل ، حقوق دستمزد و حسابداری بوده و از جمله مزایای آن میتوان به کاهش مصرف کاغذ ،کاهش نیروی انسانی ،افزایش دقت عمل ، ارتباط بین کارکنان بدون مراجعه حضوری اشاره کرد.تولید گروهی فیش حقوقی یکی از امکانات این سیستم می باشد که با تعریف تعاریف پایه و مقادیر حقوق بصورت خودکار فیش حقوقی برای تمام کارکنان صادر خواهد شد.

با استفاده از نرم افزار تحت وب فیش حقوقی کهن ، دیگر در مورد مسائل و مشکلات بوجود آمده در مورد فیش های کاغذی قدیمی که بصورت گروهی تولید میشدند (امکان مشاهده فیش حقوقی افراد توسط نفرات دیگر وجود داشت) نگرانی نخواهید داشت.


نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار حقوق و دستمزد یک سیستم جامع است که می توانید برای اجرا و مدیریت حقوق و دستمزد کارکنان سازمان یا ارگان تحت نظر خود استفاده کنید. این سیستم می تواند یک نرم افزار دسکتاپی باشد که در رایانه تان نصب می شود یا یک نرم افزار ابری که می توانید از هر نقطه با اتصال به اینترنت به آن دسترسی پیدا کنید. سیستم های حقوق و دستمزد به طور کلی تمام وظایف حقوق و دستمزد را مانند زمان و ردیابی حضور و غیاب، محاسبات دستمزد، پرداخت کارکنان و پرداخت های مالیاتی و ثبت نام انجام می دهند.

 

آیا شما مجبو ر به نگهداری فیزیکی سیستم حقوق و دستمزد یا فیش حقوقی خود هستید؟

ممکن است مجبور شوید که برای نرم افزار فیش حقوقی یا حقوق و دستمزد خود سیستم جداگانه ای در نظر بگیرید، البته بسته به نوع سیستم پرداخت حقوق و دستمزد شما دارد. اگر از نرم افزار فیش حقوقی دسکتاپ استفاده میکنید، باید به روزرسانی های منظمی انجام دهید . شما باید به روز رسانی را دانلود یا شاید مجبور شوید نسخه جدیدی از نرم افزار را خریداری و نصب کنید و در اینصورت ممکن است اطلاعات شما دچار مشکل شود ولی اگر از نرم افزار تحت وب فیش حقوقی کهن استفاده کنید، به روزرسانی های سیستم را به صورت خودکار دریافت میکنید. از آنجا که این نرم افزار در فضای ابری توسعه داده شده است، شرکت نرم افزاری کهن می تواند به طور خودکار به روز رسانی ها را برای شرکت شما انجام دهد و  لازم نیست که شما هیچ چیزی را دانلود یا نصب کنید، زیرا به روز رسانی در اسرع وقت به سیستم وارد می شود.

استفاده از سیستم حقوق و دستمزد برای اجرای حقوق و دستمزد دارای مزایای فراوانی است :

سیستم های حقوق و دستمزد اغلب برای کسب و کار شما مقرون به صرفه ترهستند زیرا این نرم افزارها ارزانتر از استخدام یک کارمند حسابداری برای شما کار میکنند.
اگر فیش حقوقی و یا احکام حقوق و دستمزد کارکنان خود را به صورت دستی انجام میدهید، باید تمام محاسبات، ضمانت مالیات و ثبت مالیات را به صورت دستی انجام دهید. اما با استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد، سیستم این وظایف را برای شما انجام می دهد. شما فقط باید مطمئن شوید که ساعات کاری کارمند و دیگر اطلاعات وارد شده قبل از پرداخت حقوق صحیح است.
استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد می تواند به شما در حذف اشتباهات در محاسبات حقوق و دستمزد کمک کند. این نرم افزار به دقت تمام محاسبات را انجام خواهد داد و شما مجبور نیستید در مورد مشت زدن شماره اشتباه به ماشین حساب خود و یا فراموش کردن یک مرحله نگران باشید. هنگامی که شما اشتباهاتی در حساب حقوق و دستمزد نداشته اید، شانس توبیخ یا دریافت جریمه در آینده را کاهش داده اید.
نرم افزار حقوق و دستمزد کهن در فضای ابری کاملا امن قرار دارد و شرکت نرم افزاری کهن رمزگذاری و سایر ویژگی های امنیتی را مدیریت میکند و لازم نیست نگران هکرها، ویروس ها، و از دست رفتن داده های خود باشید چون بصورت روزانه از داده های شما بکاپ تهیه میشود.

نیازهای انتخاب یک سیستم حقوق و دستمزد

تعداد کارکنان
هزینه
مالیات
نیازهای خاص

 

با انتخاب نرم افزار فیش حقوقی شرکت فرآیند گستر کهن در کنار هرکدام از سیستم های حقوق و دستمزد موجود در بازار شما یک سیستم اتوماتیک را خواهید داشت که به شما امکان کنترل و انتخاب گزارش و اطلاعات تاریخچه ای سیستم را میدهد. بعضی از شرکت ها به ویژگی های خاصی نیاز دارند مانند انواع پرداخت های خاص که ما در شرکت فرآیند گستر کهن با سیستم جامع تولید فیش حقوقی آماده پاسخگویی به سازمان ها و ارگان ها در رابطه با اتوماسیون فیش حقوقی هستیم.

شماره تلفن : 04136591171

آدرس : تبریز آبرسان بلوار هفت تیر خیابان بیلانکوه شرقی ساختمان خاتم طبقه سوم واحد 11

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید