نرم افزار TeamViewer

نرم

نرم افزاری است برای کنترل، هدایت، و تعمیر رایانه ها از راه دور از طریق وصل دو رایانه با کمک شبکه اینترنت. این نرم افزار متعلق به شرکت آلمانی "TeamViewer GmbH" تا چندی پیش فقط قابل خرید بود ولی اکنون میتوان آنرا برای مصارف شخصی به رایگان دانلود و استفاده کرد. دو کاربر میتوانند با نصب و بکار گیری این نرم افزار و رد و بدل رمزهای عبور، رایانه‌های خود را به طوری با یکدیگر مرتبط سازند که یک کاربر (طرف فعال) تصویر مانیتور کاربر دیگر را از دور ببیند و به تمامی محتوی رایانه او دسترسی داشته باشد. با کمک این برنامه امکانات وسیع آپلود و دانلود نرم افزار هم مهیا میشود. این نرم افزار از کارساز پرا کسی، فایروال و برگردان نشانی شبکه (NAT) براحتی عبور میکند.

 
نحوه عملکرد این نرم افزار: پس از نصب نرم افزار ، به شما یک Your ID و Password تعلق می گیرد که اگر این مشخصات را در اختیار فردی که او نیز ، همین نرم افزار را نصب کرده است قرار دهید ، می تواند وارد کامپیوتر شما شود و با نظارت شما اقدام به فعالیت نماید. شما می توانید با Exit کردنِ این نرم افزار ، سطح دسترسی فرد مقابل را از سیستم خود ، قطع کنید. با هر بار بستن و باز کردن نرم افزار ، یک Password جدید به شما تعلق می گیرد که اگر می خواهید فرد مورد نظرتان ، مجدداً وارد کامپیوتر شما شود ، باید Password جدید را در اختیار وی قرار دهید. برای استفاده از این نرم افزار ، لازم است سرعت اینترنت هر دو نفر ، مطلوب باشد و هنگام ورود ، هیچگونه Download صورت نگیرد تا افت سرعت ایجاد نشود.
 
 
این نرم‌افزار نمی‌تواند خطرناک باشد و hack به حساب آید ؟ : در این نرم افزار ، تمامی رفتار هایی که فرد وارد شونده انجام می دهد توسط صاحب سیستم قابل   مشاهده و کنترل است. هر کلیک و هر حرکت Mouse فرد وارد شونده ، از طرف صاحب کامپیوتر قابل مشاهده است و هر زمان که بخواهد ، می تواند کنترل را به دست گیرد و فرد وارد شونده را ، تنها با بستن نرم افزار TeamViewer از سیستم خود اخراج کند. در حالی که حمله های Hacker هیچ هشدار یا پیامی به قربانی نمی دهد و در سکوت کامل به کامپیوتر کاربر نفوذ می کند و نیاز به هیچگونه اجازه ای ندارد و عملاً کاربر ، نمی تواند چیزی را متوجه شود. بنابراین ، تحت هیچ شرایطی ، عملکرد این نرم افزار از نوع حمله های Hacker نیست و هیچگونه خطری برای هیچ نوع کاربری ندارد و آنتی ویروس ها نیز با آن مشکلی ندارند. تنها مسئله ای که باید به آن توجه داشته باشید آن است که به شخص وارد شونده ، اجازه‌ی ایجاد تغییر در تنظیمات نرم افزار TeamViewer خود را ندهید. 
 
نسخه اصلی :
 

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید