عرضه به‌روزرسانی‌‌های اجباری ویندوز 10 توسط مایکروسافت

عرضه

کمپانی مایکروسافت به‌تازگی کاربران را مجبور کرده است تا به‌روزرسانی‌های اجباری سیستم‌عامل ویندوز 10 را روی دستگاه خود نصب کنند.
به گزارش کهن از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، سیاست‌های مایکروسافت که در ابتدای سال میلادی جاری معرفی شد اظهار می‌کند که کاربران می‌توانند به‌روزرسانی‌ها را با استفاده از هر وسیله‌ای که مناسب می‌دانند به‌صورت دلخواه نصب کنند.

با این‌ حال به نظر می‌رسد که این کاربران قدرت انتخاب خود را ازدست‌داده‌اند و مایکروسافت برای اطمینان از چند تکه نشدن این سیستم و نصب تمامی وصله‌های امنیتی برخی از به‌روزرسانی‌ها اجباری کرده است.
این فرایند در ابتدای سال جاری و قبل از پایان کار ساخت 1803 و مطابق با سیاست پشتیبانی هم‌زمان از تنها دو ساخت ویندوز انجام شد و این بار نیز تکرار شده است.

به این صورت می‌توان نتیجه گرفت که مایکروسافت سعی دارد تا از برنامه‌هایش جلو بیفتد و اگرچه ساخت 1809 تا ماه مه سال آینده فعالیت خواهد کرد، اما این کمپانی با اجباری کردن به‌روزرسانی نوامبر ویندوز 10 بتواند کاربران جامانده از به‌روزرسانی‌ها را قافله برگرداند.
 
 البته مایکروسافت هنوز به شما اجازه می‌دهد که حداکثر تا دو ماه به‌روزرسانی‌ها را به تعویق بیندازید، اما در هر صورت مجبور خواهید شد که به‌روزرسانی‌های اجباری را انجام بدهید.

دیدگاه ها (0)

دیدگاه خود را بیان کنید